متیو:می خواهم ثابت کنم بارسا با خرید من اشتباه نکرده است
بارسا نیوز تبليغات

نتيجه ي آخرين بازي

بارسلونا بارسلونا
6
بيلبائو
لئون
0

بنر ما در اين وب سايت

http://barcahome.loxblog.com
10:3 جواد

جرمی متئو، مدافع جدید بارسا، مصمم است تا با بازی های خوبش، نشان بدهد که ارزش 20 میلیون یورویی که این باشگاه برای خرید او پرداخته را داشته و به این ترتیب، منتقدانش را ساکت کند.

پس از اینکه بارسا این مدافع فرانسوی را به خدمت گرفت، علامت سوال های زیادی در مورد اینکه آیا او ارزش پرداخت چنین مبلغی را داشته و اینکه می تواند مشکلات خط دفاعی بارسا را برطرف کند، مطرح شده است اما متیو مطمئن است که می تواند خیلی زود به چهره ای تاثیرگذار در ترکیب اصلی بارسا تبدیل شود.
 
او به بارسا تی وی گفت:" دشوار است بعد از جدایی بازیکنی مانند کارلس پویول، به تیمی بروید اما به بارسا نشان خواهم داد که با خرید من، انتخاب درستی انجام داده اند. من 100 درصد توانم را به نمایش خواهم گذاشت و امیدوارم همه چیز در زمین خوب پیش برود.
 
در 30 سالگی، آرامش و تجربه لازم برای صحبت با رسانه ها و کنار آمدن با جو چنین باشگاه بزرگی را به دست می آورید. من کاملا آماده رویایی با انتظارات و فشارها هستم.  
 
من مشکلی برای تلاش کردن برای پیدا کردن جایی در ترکیب اصلی بارسا ندارم. در حال حاضر، می خواهم تمام حرفم را در زمین بزنم. به بارسا آمده ام تا به همه جام هایی که تا به حال به دست پیدا نکردم، برسم."
 
منبع:پارس فوتبال


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: خانه بارسایی هابارسابارسلوناجرمی متئومتئو
ادامه خبر...